برگه درباره دیجی طبیب

p01

شاید یکی از سؤالاتی که نه ذهن جامعه ی ما، بلکه ذهن بشر قرن بیست و یکم را درگیر کرده این است که چرا با وجود این همه پیشرفت در فرآیندهای درمانی و به خصوص تحول عظیم در تکنولوژی و دقت در تشخیص و عکس برداری های طبی و از همه مهتر ادعای بزرگ بشر، روز به روز بیماری های گوناگون در دنیا شایع تر شده و درمان آنها مشکل تر. مرگ و میر در نتیجه ی بیماری هایی مثل فشارخون، سکته های قلبی و مغزی و انواع سرطانها به یک عادت در جامعه ی پزشکی در سراسر دنیا تبدیل شده است و تاحدی که بشر از درمان بسیاری بیماری های ساده نیز عاجز مانده است.

طب اسلامی به عنوان گنجینه ای مغفول، حاصل استنباط علمی و فقهی از آیات قرآن و روایات ائمه ی هدی علیهم السلام میتواند راهگشای بشر در بحث طبابت، بهداشت و درمان افراد مورد استفاده قرار بگیرد.

طب اسلامی میتواند بهترین طب در میان تمام طب های جهان شناخته شود چراکه منشأ این طب کلام معصومین است و کلام این بزرگواران با واسطه یا بی واسطه جز وحی نیست و از آنجا که طب اسلامی در طول زمان کمتر مورد تحریف و دستخوش تغییرات شده میتوان گفت معتبرترین طب موجود طب اسلامیست، لذا در مورد آن بر خلاف طب های دیگر احکام داریم و نه فرضیه، زیرا فرضیه باید مسیری را طی کند تا درست یا غلط بودن آن اثبات شود اما حکم چیزی است که درست یا غلط بودن آن مشخص است.

البته مسیر طب اسلامی در تقابل با طب های دیگر نیست زیرا هدف آن ارتقای سلامت جامعه و افزایش ایمان مردم به اسلام در کنار طب های دیگر است .

مرکز طب اسلامی دیجی طبیب با توکل به خدا و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و با بهره گیری از نظرات ارزشمند و تلاش های حضرت استاد عباس تبریزیان علاوه بر بیان مطالب کاربردی علمی طب اسلامی ، در راستای عرضه محصولات دارویی و ارگانیک و محصولات آموزشی و فرهنگی مورد تایید ایشان گام برداشته است. در این راستا به لطف خداوندی و با عنایت خاص آیت الله شیخ عباس تبریزیان به مجموعه ما ، موفق به اخذ نمایندگی عرضه محصولات طب اسلامی شده و گامی مهم را در بهبود تغذیه و درمان برداریم.

امیدواریم با اتکا به اعتماد شما عزیزیان و دعای خیرتان، در راه خدمت به مردم که عائله خداوندی هستند نهایت تلاش خود را بنماییم.

هر حرکتی ممکن است مشکلات و نواقصی را در برداشته باشد و ما امیدواریم با همدلی، همیاری، همکاری، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما بتوانیم با تمام توان در خدمت باشیم.

شما با مراجعه به وب سایت مرکز طب اسلامی دیجی طبیب به آدرس www.digitabib.ir یا با مراجعه به اپلیکیشن مربوطه یا سفارش از طریق تلگرام قادر خواهید بود که محصولاتی از قبیل داروهای استاد تبریزیان ، محصولات ارگانیک و محصولات فرهنگی خریداری نمایید و در اسرع وقت آنها را در مقابل درب منزل خود دریافت کنید.

مشتریان محترم می توانند همه روزه با مراجعه به وب سایت این مجموعه، از خدمات متفاوت و تضمین شده ی ما استفاده کنند.